CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 7 november 2011

taart, mini, en kaart... druk, druk en druk...






 Hallo Allemaal,

Ik ben de laatste tijd weer lekker druk geweest.
Ik had nog wat kaartjes te maken voor zwangerschap en verjaardag, en voor 2 collega's die 12 1/2 jaar in dienst waren.
En ik heb samen met Miranda voor mijn buurvrouw een 3 lagen taart gemaakt van Woezel en Pip, wat een werk, maar uiteindelijk wel de moeite waard... ze waren er erg blij mee.
Eerlijk gezegd (Miranda had het al voor mij) ben ik wel een beetje klaar met de taart, ik heb er nu bijna 1 per week.
Afgelopen zondag was Linde jarig, en dat hebben we zaterdag gevierd, en natuurlijk moest ik daar ook een taart voor maken, aangezien Linde gek is op de teletubbies, was dit het thema van de taart, en ze vond het super leuk!
En dat Linde 2 werd was ook mijn stimulans om mijn mini van haar eerste verjaardag af te maken, die heb ik dus af nu, dus eindelijk kan ik hem aan jullie laten zien.
Ik vind hem uiteindelijk best mooi geworden voor mijn eerste mini album!

Veel kijkplezier weer, en alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Inge


verjaardags kaartje voor mijn oma

zwangerschaps kaartje voor mijn zwaag en schoonzus

verjaardagskaartje

kaartje voor collega

kaartje voor collega

de woezel en pip taart!

de mep taart bij de woezel en pip taart

de teletubbies taart voor Linde

Vorige week vrijdag ben ik ook nog naar de Krea Doe geweest met mijn vriendin Miranda, dit was voor het eerst dat ik daar was, want ik had nooit een reden om daar heen te gaan, aangezien ik nooit hobby's had op creatief gebied.
Ik vond het echt een super dag, maar wel erg slecht voor mij, je wordt er echt hebberig van, en had dus aardig wat in mijn tas verzameld.
Voor herhaling vatbaar!

Groetjes Inge








1 reacties:

Miranda

Zo dat zijn een hele hoop creaties in 1 keer! Ik vind je kaartjes helemaal super! ( vooral die van mij ;-) ) en je taarten ook! Maar dat wist je natuurlijk al! De krea doe was gezellig, maar heeeel slecht! hihihi
Je mini staat er nog niet dus ben reuze benieuwd!!!

Een reactie posten