CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 november 2011

leuke uitdaging weer!

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik weer en aantal kaartjes gemaakt, lekker de smaak te pakken, ik had een paar verjaardagen, dus ja nu moet ik natuurlijk wel een mooi kaartje maken.
Mijn nichtje werd 16 en wilde geld hebben om een scooter te gaan kopen, dus daar heb ik een envelopkaart voor gemaakt, het geld kon je ertussen schuiven.
Ik heb hem gemaakt naar een voorbeeld uit Card Only, waar ik wel vaker voorbeeldjes uit gebruik.

En voor zaterdag mocht ik een prinsessentaart maken voor een vriendinnetje van Lois. Dat was wel weer een uitdaging!
Ze waren er erg blij mee, daar doe je het natuurlijk voor!
En voor vrijdag moest ik tussendoor ook nog even een meptaartje maken voor mijn buurjongetje die 3 jaar werd, dus lekker druk weekje vorige week, maar nu is het een beetje rustiger, geen verjaardagen en geen taartbestellingen, heerlijk!


Nou veel kijk plezier weer, en alvast bedankt voor jullie reacties .

Groetjes Inge










2 reacties:

Miranda

Oh wat een leuke kaartjes!!! En wat leuk die met het nieuwe papier, erg leuke kleurtjes!!!
Je taarten zijn ook weer super, lief die mep!
Weer goed gedaan!!!
En nu : hop hop, aan je december daily!!!! LOL!

Anoniem

Wat een waanzinnige prinsessen taart zeg!!
Ik zou er ook wel een willen hebben zo leuk!

groetjes
Buuf Ina

Een reactie posten