CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 21 november 2011

kaartjes... en cuttlebug

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week weer wat kaartjes gemaakt, dus die wilde ik even met jullie delen!
Het is ook echt weer om lekker binnen bezig te zijn, en dan is het helemaal leuk om met dochterlief aan tafel samen bezig te zijn, ze wordt echt een creatief talent denk ik...haha.

En ja ja, mijn verzameling van scrapspullen groeid gestaag.... ik weet ff niet meer waar ik alles laten moet, en nu heb ik pas geleden ook nog eens de cuttlebug overgekocht van iemand, en dan ook nog eens een super leuke roze!
Alleen ik ga eerst maar eens bij mijn vriendin Miranda langs om uitleg te krijgen, want ik kom er nog niet echt uit... dus het resultaat daavan  moet nog even op zich wachten...

Veel kijkplezier weer,  en alvast bedankt voor jullie reacties.

Liefs Inge




2 reacties:

Unknown

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt hoor. En even over die creatieve dochter, daar heb ik ook altijd op gehoopt, maar dat is mij nooit gelukt, haha. Leuk dat Lois met je mee doet.

Miranda

Super leuke kaartjes!!! Leuk die stempelafdrukjes!!!
Volgende week maar even datum prikken?
Enne Ria: beter laat dan nooit, ik ben nog steeds bezig mijn moeder over te halen, maar heeft ze geen zin in.... ;( Jammer!

Een reactie posten