CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 27 september 2011

even wat foto's van de kids

Hallo,

Weer een blog van mij en dat is de 2e al van vandaag..., maar dit keer met 2 collage's van mijn meiden die ik jullie niet wilde onthouden!
De eerste collage is van Linde, die als cowgirl speelt, deze foto's zijn genomen bij Miranda die aan het oppassen was.
De tweede collage zijn mijn 2 meiden die het erg leuk vonden om samen op de foto te gaan



Nu denk ik ineens dat het niet zo leuk is om alleen mijn meiden te laten zien, dus ik zal ook even een foto plaatsen van mijn stoere vent!


Bedankt weer voor het kijken.

Groetjessss Inge

4 reacties:

Miranda

Oh leuk zo!!! Was gezellig! Je hebt lieve kids!!!

Unknown

leuke foto's. Als je nog eens een leuke van alledrie hebt, stuur hem dan even door. Kan ik de oude in mijn lijst vervangen. Linde is al weer zoveel veranderd.

Unknown

Vind ik ook hij hoort er zeker ook bij al dat roze en strikjes...hihhi!
groetjes,Lean

Miranda

Super leuk je blog zo!!! Goed gedaan!

Een reactie posten