CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 13 juni 2011

Alweer even geleden, maar ik heb weer wat creaties te laten zien...

Ik heb de laatste tijd weinig energie of inspiratie gehad om veel te maken.
Ik ben met een mini begonnen van Linde d'r 1e verjaardag, maar daar kom ik nog niet veel verder mee, wel heb ik hier al leuk papier voor liggen!
Ik heb een aantal kaartjes gemaakt en vorige week moest ik samen met Miranda een geboortetaart maken voor een collega die oma was geworden, de basis hadden we al gemaakt, en we hebben hem toen ingevroren, zodat ie snel klaar zou zijn als de baby geboren zou worden, dus daarna alleen nog even af gemaakt.
Veel kijk plezier weer.


Kaartje voor mijn schoonzus die geslaagd was voor de fotovakschool...

Kaartje voor zwangere vrienden...

Kaartje voor mijn vader die 59 is geworden...

Kaartje voor Lotte die jarig was...
Geboorte taart voor collega die oma is geworden...

Nou dat was het weer voor deze keer.
Ik hoop dat jullie mijn creaties weer waarderen, en alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Groetjes Inge

3 reacties:

Miranda

Super je kaartjes!!!! En de taart vind ik helemaal super geworden!
En nu gewoon doen, je mini, elke keer iets!
Succes!

Unknown

Leuke kaarten, dat is toch iets wat ik nooit heb zien zitten hoor, ik vind het heel knap van je, en de taart had ik ook net op Miranda's site gezien. Ziet er heerlijk uit. Mooi gedaan.

Romy

Ooh, je kaartjes zijn super! En wat een gave taart! Ik kan me voorstellen dat ze daar superblij mee zijn!

Een reactie posten