CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 23 mei 2011

Ik heb weer wat kaartjes en taartjes te laten zien.

Hallo Allemaal,

Ik heb vorige week en de week ervoor een taart mogen maken, allebei voor een verjaardga van een jongetje, ze waren er erg tevreden mee, en volgens hun zeggen ook erg lekker!
Ook heb ik een kaartje gemaakt voor mijn viendin Miranda, met wie ik nog een high tea ga doen, en naar de musical Mary Poppins ga, en we hebben de datum al geprikt, heb er super veel zin in!
de andere kaart was een verjaardagskaartje voor mijn oud tante, en ik moest ook nog een afscheidsvel maken voor 2 collega's die weg gaan, en aangezien ik nu toch een scrapper ben, kon ik niet achter blijven.
Zie hieronder het resultaat...

Oh ja, mijn moeder, die in Amerika woont, heeft ook een blog opgestart, zij heeft ook verschillende hobby's, (alleen geen scrappen), en deze laat ze zien op d'r blog.
Zij heeft vroeger eigenlijk alle hobby's wel beoefent, dus ik heb het creatieve echt van haar geerft, hoewel ik tot voor kort niet wist dat ik het enigsinds in me had!

Nou veel kijkplezier, en neem ook eens een kijkje bij mijn moeder d'r blog, klik op de volgende link: Ria!


Taart voor Lukas




 

Taart voor Niels

afscheids bijdrage voor collega's



Verjaardags kaart voor oud tante
Kaartje voor Mir


Dit waren ze weer voor nu.
Vanavond een lekker meiden scrap avondje, heb er zin in.
Tot volgende keer, en alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Groetjes Inge

3 reacties:

Jolanda

Je taarten zijn echt gewelsig,zo mooi!!
En wat een lieve kaartjes...mooi werk!
x

Miranda

Nou ziet er weer super uit allemaal!!! Vond het echt leuk om dat kaartje te krijgen! Taarten zijn ook super! ( wil je van lukas nog ff grote foto sturen? )
En waar vind ik de link van je moeders blog? Leuk ik ben benieuwd!!!!

Nou see you soon! xx

Unknown

nog maar een keer proberen, ik kan vandaag helemaal geen reacties plaatsen, zelfs niet op mijn eigen site.
Ik krijg steeds anoniem erboven ipv mijn naam, en dan kom ik niet verder, vraagt steeds opnieuw om in te loggen.
Ik wou je even zeggen dat ik je kaarten en taarten weer helemaal geweldig vind.
Bedankt dat je reclame maakt voor mijn blog, ik zag dat Miranda zich al aangemeld heeft. Leuk hoor.

Een reactie posten