CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 19 maart 2014

Het lukt me gewoon niet om het bij te houden...

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht geplaatst heb, dus het wordt wel weer eens tijd...
Ik ben nog steeds van plan om van alles te gaan scrappen, maar het komt er gewoon niet van, of ik zie het niet zitten om eraan te beginnen..., dat komt natuurlijk omdat ik al zo achter loop!

Wel heb ik weer een aantal taarten gemaakt, dus die wil ik graag laten zien!
Ook een geboortekaartje gemaakt voor mijn nieuwe nichtje.
Loïs wilde natuurlijk (zo creaties als ze is) graag zelf cupcakes versieren om te trakteren op school.
En tijden een leuke workshop een foto op steigerhout gemaakt, en vorige week gaf Loïs haar verjaardagsfeestje, dus gingen we met de meiden cupcakes versieren en een fotolijstje versieren, het was een super geslaagd feestje...

Hopelijk krijg ik snel een hoop inspiratie en energie om te gaan scrappen... en te bloggen.
bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel.

Groetjes Inge






geboortekaartje voor mijn nichtje

Thomas de trein taart voor neefje Daan

Thomas geboetseerd

Sweet 16 taart voor Em en Chris

foto op steigerhout workshop

Meisjestaart voor Esmee

Cupcakes versierd door Linde

Cupcakes versierd door Loïs

de meiden met hun cupcakes

Loïs d'r traktatie

Barbie taart voor Loïs

Loïs was erg trots op d'r barbie taart

Resultaat van het fotolijstjes versieren

Alle lijstjes bij elkaar

Cupcakes versieren


1 reacties:

Miranda

Ziet er weer super uit allemaal!!!! Leuk dat je weer bent gaan bloggen! Nu volhouden, dan ga ik het ook weer proberen! Zie je snel! xx

Een reactie posten