CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 27 april 2012

Mini Apeldoorn

Hallo allemaal,

Ik was er al een tijdje mee bezig, maar eindelijk is mijn mini af!
Wij zijn samen met 4 vrienden in november heerlijk 3 dagen naar Apeldoorn geweest.
Ben benieuwd wat jullie van mijn minialbum vinden.
Ik vind hem zelf erg leuk geworden.
Ik had op de KreaDoe een pakket gekocht van dit minialbum, met alle toebehoren erin, en je kreeg ook een download van het voorbeeld, hoe je hem kan maken.
Erg handig dus, hier en daar heb ik hem iets aangepast en wat toegevoegd, anders was hij soms best wat saai.
Veel kijkplezier.

Groetjes Inge















2 reacties:

Miranda

Super dat je hem hebt afgemaakt!!!! Kan ik nog een vb aan nemen! Hij is echt onwijs leuk!!!

aenne

Hij is echt heel erg leuk geworden!!!

Een reactie posten