CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 31 december 2011

Laatste blog van dit jaar!

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik een blog heb geplaatst, maar heb intussen niet stil gezeten hoor!
Ik heb weer een aantal kaarten gemaakt, voor geboorte, trouwdag, jubileum, verjaardag, 1 kerstkaart voor speciale mensen.








Mijn moeder die in Amerika woont is 3 januari jarig, en uiteraard wilde ik voor haar ook een mooi kaartje maken voor haar verjaardag.
Toen ik bezig was, wilden Luca en Lois ook graag een kaart maken voor haar, ik ben benieuwd hoe zij ze vind ik denk dat ze ze al gehad heeft, maar ik wacht nog heel even met plaatsen van de foto's want misschien heeft ze ze nog niet open gemaakt...

Lois heeft ook nog kerstkaaten gemaakt voor de meisjes uit haar klas, en zie hier het resultaat...


En dan eindelijk... het begin van mijn December Daily!!!
De map had ik al even klaarliggen, gepimpt en al, maar vorige week heb ik eindelijk een begin gemaakt met de invulling ervan, ik heb dag 1 t/m 3 klaar, en ga volgende week stug verder, heb er helemaal zin in.
Nu met ik volgende week ook gaan beginnen met mijn Project life, dus ik wil hem wel snel af gaan maken.








Nou dat was het weer voor deze keer, en voor dit jaar... allemaal heel erg bedankt voor het kijken en voor jullie reacties.
Ik wens iedereen een heel goede jaarwisseling en een voorspoedig nieuwjaar!!!!

Liefs Inge


2 reacties:

Unknown

Leuke kaarten allemaal , ik heb mijn kaarten ook gekregen deze week, en ze staan al te pronken op de kast. Leuk dat Luca er ook een gemaakt heeft. als ik de kinderen spreek zal ik ze zelf bedanken, erg leuk hoor.

Miranda

Super leuk allemaal!!! En nu die lo's nog! ;)

Gefeliciteerd met je moeder vandaag! :D

Een reactie posten