CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 18 april 2011

Even weer wat nieuwe creaties

Hallo allemaal,
Wat genieten weer he, dit weertje... en het beloofd voorlopig zo te blijven!
Ik heb intussen al weer even niks van me laten zien, maar ben ook druk, druk, druk.
Ik heb wel wat kaartjes gemaakt, en een taart.
Die wil ik graag even met jullie delen.
Veel lees en kijk plezier.




Taart met ´blond´oma voor opdracht

nog een keer
Nou dat was het weer voor nu.
Ik ben net weer lekker opgeladen met hard lopen, dus ga ff bakkie doen, en dan aan de scrap weer, hoewel, als ik er nog puf voor heb, hihi.
Anders ga ik morgen aan m´n lay-out zitten... dus allemaal mijn blog in de gaten houden, voor mijn eerste LO!!!

Groetjes Inge

4 reacties:

Jolanda

Nog bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog;)
Je kaartjes zijn erg leuk geworden en de taart ziet er erg mooi en lekker uit!!

Groetjes Jolanda

Johanna

Leuke kaartjes en die taart vind ik helemaal geweldig :)
Groetjes, Johanna

Miranda

Nou echt super leuk weer!!!! Jop was helemaal blij met zijn kaart!!! Goed gedaan!!!
Ik vind je taart helemaal super!!!! Zo gaaf!!!!

Marlies

lekker bezig geweest hoor.. ik vind je kaartjes erg leuk en dan die taart... helemaal super!! ben erg benieuwd naar je LO!
Groetjes, Marlies

Een reactie posten