CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 6 maart 2011

Weer wat nieuwe creaties...

Ik heb laatst weer een leuk verjaardagskaartje gemaakt voor m'n schoonzusje, en samen met Miranda heb ik uitnodigingskaarten gemaakt voor Loïs d'r verjaardag.


Ook ben ik weer bezig geweest met de taraten.
Zo heb ik voor Loïs om te trakteren cupcakes gemaakt, en een kikker taart in opdracht voor iemand anders.
Als ik degene mag geloven die hem ophaalde, vonden ze hem erg leuk!
Ik heb intussen ook al een paar opdrachten in het vooruitzicht, en langzaam aan komen er steeds meer bij die zeggen het leuk te vinden als ik een taart voor ze maak.
Ik krijg het nog druk... ( dat had ik het natuurlijk nog niet!).
Nu ga ik hard aan de slag voor Loïs d'r taart... die wil graag een Barbietaart, ben benieuwd hoe hij wordt, jullie krijgen hem nog te zien!




1 reacties:

Miranda

Ik vind al je creaties weer helemaal super!!! De cupcakes zijn zooo leuk!!!
Ik ben ook benieuwd naar de barbie!

Een reactie posten