CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 18 februari 2011

taarten die ik tot nu toe gemaakt heb

Dit zijn de taraten die ik tot nu toe gemaakt heb.
Sommige heb ik samen met andere gemaakt.
Ik moet zelf zeggen, dat ik wel verschil zie tussen de eerste taarten en de laatste...
Het taartje wat onderaan staat met de stippen/ballen, is de eerste die ik na de workshop samen met Pia heb gemaakt, wel een verschil met nu toch?
De laatste die ik gemaakt heb, is die van Hello Kitty, deze heb ik samen met Miranda gemaakt.
Er zullen er nog veel volgen!!!
Eerste taart (op workshop gemaakt)

Voetbal taart voor Kees


Taart Jop

Taart Rebecca


Mep taartje voor Fenne

Taart + mep voor Linde

Cup cakes voor mijn verjaardag, samen met Mir gemaakt



Taarten + mep voor Robyne, samen met Mir gemaakt






Taart voor mijn schatje, alweer 15 jaar samen...




taart voor tweeling, eerste zelfgemaakte

0 reacties:

Een reactie posten